    From: MK <u...@h...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MAC co za i przeciw?
    Date: Wed, 8 Jul 2009 10:59:40 +0000 (UTC)

    Dnia 03.07.2009 rs <n...@n...spam.pl> napisał/a:

    > jak najbardziej jest normalny. wyszlismy juz epoki domowych skladakow,
    > a wkroczylismy w ere sprzetu mobilnego.

    To jest mistrzostwo marketingu i socjotechniki... Wcisnąć ludziom rzecz
    słabszą technologicznie, tanią w produkcji i sprzedawaną za całkiem
    niemałe pieniądze na podstawie funkcjonalności, z której znaczna część
    z nich nigdy nie skorzysta. Tak, widziałem laptopy, które nie ruszyły
    się z biurka.

    > tak jak kiedys mogles sobie
    > wymieniac, lampy albo tranzystory we wzmaczniaczu na te lepiej dobrane
    > czy sparowane, teraz juz tego nie zrobisz, bo wszystko w popularnym
    > sprzecie audio siedzi w scalakach.

    Kulą w płot... Porządny sprzęt audio dalej jest *modularny*. Fakt, że na
    nieco wyższym poziomie, ale jednak. Możesz kupić wzmacniacz, cd, tuner,
    kolumny, kable, kondycjoner i inne drobiazgi różnych firm, z których to
    części *złożysz* gotowy system. Czym to się różni od PC? Że PC jest w
    jednej obudowie? I co z tego... W domowym składaniu komputera też nie
    chodzi o wyciąganie chipów.

    > to samo ze sprzetem komputerowym
    > sie dzieje. po prostu nie chcesz tego faktu dostrzec i zaakceptowac.
    > dziubdzianie w bebechach pozostanie domena takich hobbystow jak ci,
    > ktorzy tuninguja samochody. <rs>

    Ale co takiego się dzieje? Był znaczny spadek cen laptopów, więc
    zwiększyła się ich popularność, głównie wśród tzw. "biznesu" i ludzi,
    którzy nie do końca wiedzą co kupują.

    --
    MK