    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MAC co za i przeciw?
    Date: Fri, 10 Jul 2009 10:15:19 -0400

    On Fri, 10 Jul 2009 07:50:55 +0200, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >Szkoda, że nie "wypodrużowali" się po słownik ortograficzny.

    brawo. no co raz lepiej. wspinasz sie na wyzyny rzeczowej rozmowy.

    >Zważ, że pisałem o sytuacji, w której klaptop służy jako normalny
    >stacjonarny komputer. Oczywiście, jeżeli ktoś naprawdę potrzebuje
    >mobilności, będzie rzeczywiście wykorzystywał cechy laptopa. Ale nie o
    >tym przypadku mówiliśmy.

    nie wiem ile ty laptopow w zyciu widziales, ale te z ekranem szerokim
    17'' daja komfort pracy nawet do edycji video. nie tak dawno ludzie
    dziergali w CADach na monitorkach o przekatnej 14''
    jak ktos ma potrzebe, zawsze moze, jak dotrze na miejsce, wiekszy
    ekran. moze to tez nie mozliwe? nie ma problemu z kopiowaniem danych,
    linkowaniem plikow do projektu, wszystkie inne programy maja swoje
    profile. cos jeszcze w temacie laptopow ogolnie?
    czy moze pojedziesz kolejny raz, burackim docinkiem jako argumentem?
    <rs>