    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MAC co za i przeciw?
    Date: Fri, 10 Jul 2009 19:12:44 +0200
    <d...@4...com>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
    >pod koniec lat 70tych wolnostojacy system CADowy kosztowal zdrowo
    >ponad 100K$, wiec nie pitol, ze jak KTOS z tego zyl, to sobie kupowal.
    >w tych czasach niezle prosperujacy lekarz zarabial okolo 20K$ na rok.
    >przecietny dwupietrowy dom w duzym amerykanskim miescie kosztowal 50K$

    Jezusmariajózefieświęty, człowieku. O czym ty piszesz? Za chwilę
    wykopiesz ENIAC-a.

    >widocznie malo miales doczynienia i koniecznosci wykonywania takiej

    "do czynienia"

    >pracy,

    Jakiej? Na laptopie? Wystarczająco, żebym wiedział, że dobre stacjonarne
    stanowisko jest wygodniejsze.

    >wiec sorry, ale twoje zdanie jest malo znaczace. w moim
    >matrixie laptopy maja zlacza USB i gniazda umozliwiajace podlaczenie
    >zewnetrznego monitora i klawiatury.

    Zajefajnie. Czyli i tak, i tak, mamy zajęte biurko, ale za to mamy
    przepłacony komputer, który się grzeje jak głupi i hałasuje albo jest
    słaby. Świetny układ.

    >jak cierpisz na dalekowzrocznosc
    >to idz do okulisty.

    Poczytaj może coś o ergonomii stanowiska pracy przy komputerze, bo na
    razie się ośmieszasz.

    --
    [------------------------] Kto rano wstaje, ten od miecza ginie.(Sad-
    [ K...@e...eu.org ] die)