    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MAC co za i przeciw?
    Date: Fri, 10 Jul 2009 16:55:40 -0400

    On Fri, 10 Jul 2009 19:12:44 +0200, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
    >
    >Jezusmariajózefieświęty, człowieku. O czym ty piszesz? Za chwilę
    >wykopiesz ENIAC-a.

    brak umiejetnosci zadawania sensowynych pytan szkodzi.

    >"do czynienia"

    kolejny zupelnie bezsensowny, w tej rozmowie, argument.

    >Jakiej? Na laptopie? Wystarczająco, żebym wiedział, że dobre stacjonarne
    >stanowisko jest wygodniejsze.

    i wszyscy maja tak samo uwazac. super. w wojsku bys sie moze kaprala
    dorobil.

    >Zajefajnie. Czyli i tak, i tak, mamy zajęte biurko,

    jak nie potrafisz sam, to popros sprzataczke zeby ci posprzatala.

    >ale za to mamy
    >przepłacony komputer, który się grzeje jak głupi i hałasuje albo jest
    >słaby. Świetny układ.

    ty sie chyba przegrzales i dlatego tak chalasujesz. ile jest w
    tygodniu postow o glosnych stacjonarnych kompach tutaj?

    >Poczytaj może coś o ergonomii stanowiska pracy przy komputerze, bo na
    >razie się ośmieszasz.

    szczegolnie o ergonomii pracy w autobusie albo pociagu.
    ty widac jestes jednym z tych, ktorzy maja klapy na mozgu i jak im
    powiedzieli, ze laptop jest mobilnym sprzetem, to teraz beda tej tezy
    bronic do oslepniecia i jak ktos poloza laptopa na biurku na pare
    minut to na niego nakrzycza i kaza mu go nosic, bo jak laptop jest na
    miejscu to bez sesnu i w ogole tragedia i pogwalcenie praw fizyki o
    ergonomii nie wspominajac.

    od razu widac, ze nie miales do czyninia, z dobrymi laptopami z duzymi
    matrycami i nawet nie sciemniaj, ze bylo inaczej, bo bys tego co tutaj
    pipsze nie pisal. albo byc moze jestes "ksiezniczka na ziarenku
    grochu", ale to wspolczuje twojemu pracodawcy i wspolpracownikom.

    i z egonomia to oczywiscie tez gadasz od rzeczy, bo mozna przystoswoac
    stanowisko pracy by bylo jak najbardziej ergonomiczne i bylo na bazie
    laptopa, ale jak ktos jest fleja i ma burdel na biurku, to tego nie
    skuma.

    >"Zważ, że pisałem o sytuacji, w której klaptop służy jako normalny
    >stacjonarny komputer".

    wiec wracasz z uporem maniaka do punku wyjscia, ktory juz
    skomentowalem killa razy i wiecej nie zamierzam. <rs>