    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: MIKODA - tarcze
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 16 Jul 2010 07:54:04 GMT

    DoQ wrote:

    > To juz w Polandii ich nie robia?

    Chodzą plotki, że przez jakiś czas sprowadzali z Chin, ale jakość okazała
    się beznadziejna i przestali. Nie wiem ile w tym prawdy.

    Generalnie moim zdaniem Mikoda (gładka!) jest ok do tanich aut bez
    zacięcia sportowego do normalnej, spokojnej jazdy. Myślę, że będzie
    lepsza od tanich tarcz niewiadomego pochodzenia. Ale do jakiegoś
    lepszego, cięższego, mocniejszego auta raczej bym nie polecał.