-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Grzegorz <b...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: MIKODA - tarcze
Date: Sun, 25 Jul 2010 18:25:53 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 31
Message-ID: <i2hoii$vth$3@news.onet.pl>
References: <i1n05j$5o3$1@news.onet.pl> <4c3f458d$0$19167$65785112@news.neostrada.pl>
<i1ouu6$9d8$1@node1.news.atman.pl>
<4c400e65$0$19162$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-176-7.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1280075154 32689 87.205.176.7 (25 Jul 2010 16:25:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Jul 2010 16:25:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.11) Gecko/20100701
SeaMonkey/2.0.6
In-Reply-To: <4c400e65$0$19162$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299252
[ ukryj nagłówki ]Hello to !:
> WOJO wrote:
>
>>> U mnie Mikody starczyły na 10 tys. km i to też przy dużej dozie
>>> tolerancji dla jakości hamowania.
>>
>> To jak Ty hamujesz ?
>
> Jeżdżę dynamicznie, ale hamuję poprawnie. Zazwyczaj hamuje silnikiem. Po
> tych 10 tys. tarcze mają rant, mikropęknięcia i biją. Może trafiłem na
> kiepską parę, nie wiem, ale okazały się tragiczne. Aha, chodzi o Mikodę
> GT. Te gładkie powinny być trochę trwalsze.
>
>> Jeżdżę na tych tarczach od ~50tyś km i jak dotąd spokój. Tarcze
>> starczają mi na ~150 tyś, a klocki na 50 tyś. km.
>
> W jakim aucie? Generalnie w mojej opinii na temat Mikod jeśli chodzi o
> moje auto nie jestem odosobniony. U dwóch znajomych było podobnie.
>
No właśnie, jakie macie autka ? Ja Scorpio Cosworth kombi. 207 KM, 1,7
tony niestety .. i jeżdżę raczej szybko ;-) !
A tarcze GT i zwykłe słą z tych samych odlewów, a odlew najważniejszy.
Przetoczyć każdy potrafi.
pzdrw.
--
Grzegorz
maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.10 22:46 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=