  • Data: 2019-06-11 18:39:48
    Temat: Re: MMS
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-11 o 17:51, J.F. pisze:
    [...]
    > Ale ta twarda definicja "praca w innej sieci", przez lata znaczyla "za
    > granicą".
    > I to IMO nie tylko u nas.

    To zobacz sobie sieć 3UK dla przykładu (jeśli chodzi o Europę).

    > Kto ciekawy, to niech odszuka, gdzie i kiedy pierwszy raz wdrozono
    > "roaming krajowy".

    Bardzo dawno temu. Właśnie dlatego funkcja roamingu została stworzona a
    dlaczego nie była od zawsze używana krajowo od samego początku?

    > ale czy Rover byl taki popularny w Polsce ?

    A ketchup? Od zawsze był sosem pomidorowym a nazwa wbrew pozorom
    pochodzi z Chin co nie przeszkadza polakom znajdować w tym słowie "cz" i
    wymawiać. Nie wymawiają Czolera (cholera) czleb(chleb) ale keczup
    wymawiają, dodatkowo zamiast keczap...bo ketchup to zangielszczona
    chińska nazwa sosu pomidorowego :) a w angielskim ketchup fonetycznie to
    keczap.

    > Ciekaw jestem czy masz racje.
    > Tzn czy rodacy tez mysla "George Krzak", czy juz nie zwracaja na to
    > uwagi przy nazwiskach.

    Widocznie masz bardzo mało znajomych w innych krajach...ale od zawsze
    rdzenni mieszkańcy Ameryki nazywali się różnie...np Siedzący Byk :)

    > Wiec moze masz niepotrzebne hobby :-)

    Bardzo potrzebne, które nie zajmuje mi czasu w ogóle. Można dłubać w
    nosie i rozkminiać a nie myśleć cały dzień o gołych babach.

    > A co z polskimi imionami ?
    > Jarosław, Radosław, Mieczysław, Bolesław ... co oni sławią ?

    Skoro zadajesz sobie od lat trud we wciskaniu spacji przed pytajnikiem,
    obligatoryjnie wynika że użyłeś złośliwie lub specjalnie kilku tysięcy
    wciśnieć, zupełnie bez sensu, zamiast skorzystać z internetu w
    praktyczny sposób. Widzisz, jedni tracą czas na wciskanie bezsensownej
    spacji dodatkowo zadając pytania i czekają na odpowiedz a w tym czasie
    mogli by wejśc sobie na stronę www.ksiegaimion.com i...
    a) nie zadawać komuś pytania na które odpowiedź jest dostępna
    b) nie robić z kogoś lokaja
    c) nie okazywać że się jest...no kim? :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>