  • Data: 2019-06-11 17:51:42
    Temat: Re: MMS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2019-06-11 o 15:04, J.F. pisze:
    [...]

    >Ale wiesz że nie "bijesz się" ze mną lecz z twardą definicją
    >roamingu?
    >Lubię jak ktoś się bije z faktem :]...otwieram wtedy czipsy i patrzę
    >jak atakuje ścianę głową :]

    Ale ta twarda definicja "praca w innej sieci", przez lata znaczyla "za
    granicą".
    I to IMO nie tylko u nas.

    Kto ciekawy, to niech odszuka, gdzie i kiedy pierwszy raz wdrozono
    "roaming krajowy".

    >Ja od zawsze rozkmniniam sobie etymologię nazwy.

    ale czy Rover byl taki popularny w Polsce ?

    > Przede wszystkim imiona i nazwiska z innych krajów jak i całe
    > nazewnictwo. Switch to dla mnie przełącznik a router to
    > trasownik...a telefon to rozmawiacz daleki (smart) mądry:).
    > Przykładowo, dla nas George Bush...to George Bush a dla mnie Jerzy
    > Krzak i jego rodacy też tak to postrzegają

    Ciekaw jestem czy masz racje.
    Tzn czy rodacy tez mysla "George Krzak", czy juz nie zwracaja na to
    uwagi przy nazwiskach.

    Wiec moze masz niepotrzebne hobby :-)

    A co z polskimi imionami ?
    Jarosław, Radosław, Mieczysław, Bolesław ... co oni sławią ?

    J.