  • Data: 2019-08-14 15:50:22
    Temat: Re: MMS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2019-08-14 o 04:55, J.F. pisze:

    >Nojak? Wiesz jak działa NAT? Będąc w sieci danego operatora trudno
    >"wyłazić" z tej sieci do Internetu i włazić z powrotem :>

    no coz - taki Orange podaje adres serwera mms.orange.pl

    Ma to normalny adres internetowy ... po co, skoro nikt z zewnatrz
    wchodzic nie powinien ?
    Przy czym na porcie 80 jest tam ladna strona ... to jak sie laczy
    telefon ?

    Dalej - zauwaz, ze w sieci operatora moglby DNS inny adres zwracac,
    nawet tym zwyklym adresem router moglby laczyc bezposrednio, bez
    uzywania D/NAT.
    A to w ogole chyba po innym APN, to jeszcze wiecej cudow mozliwe.

    Ale jesli to http: ... to gdzie jakas autoryzacja, ze to telefon o
    danym numerze sie laczy ?
    Moze to wlasnie robi bramka ?

    Nju tez nalezy do Orange, a proponuje serwer mms.njumobile.pl.

    I tego DNS nie znajduje ... dostepny tylko wewnetrznie, czy nju juz
    sami nie wiedza jak to ma byc poprawnie skonfigurowane ...

    J.