  • 1. Data: 2019-08-12 10:53:25
    Temat: MMS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    jest w ustawiwniach serwer mms, jest miejsce na MMSC, jest proxy i
    port ... jak to w ogole wspoldziala ?

    Czy moze inaczej - jak w razie klopotow sprawdzic gdzie jest blad ?

    J.

  • 2. Data: 2019-08-13 18:54:49
    Temat: Re: MMS
    Od: mybox <m...@w...pl>

    W dniu 2019-08-12 o 10:53, J.F. pisze:
    > jest w ustawiwniach serwer mms, jest miejsce na MMSC, jest proxy i port
    > ... jak to w ogole wspoldziala ?
    >
    > Czy moze inaczej - jak w razie klopotow sprawdzic gdzie jest blad ?
    >

    > J.

    Jakie wartości tam wpisać powinny być na stronie operatora - w każdej
    sieci są różne.

    Pozdrawiam Dan

  • 3. Data: 2019-08-13 19:06:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mybox" napisał w wiadomości grup

    >Jakie wartości tam wpisać powinny być na stronie operatora - w każdej
    >sieci są różne.

    Ale mnie interesuje jak to ze soba wspoldziala.
    Jaki jest protokol, po co te proxy/bramka ...

    J.

  • 4. Data: 2019-08-13 21:41:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-08-13 o 19:06, J.F. pisze:

    > Ale mnie interesuje jak to ze soba wspoldziala.
    > Jaki jest protokol, po co te proxy/bramka ...

    Łomatkoboska, po to, żeby z innych sieci nie wysyłali MMS :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2019-08-14 04:55:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2019 21:41:11 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Łomatkoboska, po to, żeby z innych sieci nie wysyłali MMS :>

    Zapewne, ale jakies szczegoly ?

    J.

  • 6. Data: 2019-08-14 10:24:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-08-14 o 04:55, J.F. pisze:

    > Zapewne, ale jakies szczegoly ?

    Nojak? Wiesz jak działa NAT? Będąc w sieci danego operatora trudno
    "wyłazić" z tej sieci do Internetu i włazić z powrotem :>

  • 7. Data: 2019-08-14 15:50:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nojak? Wiesz jak działa NAT? Będąc w sieci danego operatora trudno
    >"wyłazić" z tej sieci do Internetu i włazić z powrotem :>

    no coz - taki Orange podaje adres serwera mms.orange.pl

    Ma to normalny adres internetowy ... po co, skoro nikt z zewnatrz
    wchodzic nie powinien ?
    Przy czym na porcie 80 jest tam ladna strona ... to jak sie laczy
    telefon ?

    Dalej - zauwaz, ze w sieci operatora moglby DNS inny adres zwracac,
    nawet tym zwyklym adresem router moglby laczyc bezposrednio, bez
    uzywania D/NAT.
    A to w ogole chyba po innym APN, to jeszcze wiecej cudow mozliwe.

    Ale jesli to http: ... to gdzie jakas autoryzacja, ze to telefon o
    danym numerze sie laczy ?
    Moze to wlasnie robi bramka ?

    Nju tez nalezy do Orange, a proponuje serwer mms.njumobile.pl.

    I tego DNS nie znajduje ... dostepny tylko wewnetrznie, czy nju juz
    sami nie wiedza jak to ma byc poprawnie skonfigurowane ...

    J.