  • Data: 2019-09-25 04:48:08
    Temat: Re: MOnSter 6502
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 września 2019 17:46:41 UTC-5 użytkownik JaNus napisał:

    > Nie tylko sieci, również i co poniektóre urządzenia. Jakie? No, już nie
    > pamiętam.

    No wlasnie mam wrazenie ze to tak jak przypowisc ze ktorys tam mig byl zbudowany na
    lampach zamiast tranzystorach bo ruscy sie dowiedzieli o impulsie EM.
    No niby mozliwe ale praktycznie niepraktyczne.

    I o ile rozumiem jak to moglo by wygladac w przypadku sieci energetycznych o tyle w
    przypadku reszty nie bardzo. Ale nie czytalem za wiele na ten temat.