  • Data: 2019-10-19 15:10:45
    Temat: Re: MP3 radio odtwarzanie
    Od: marrgol <m...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-19 at 12:46, Gil wrote:
    > Nie zmieniam nazw. Mam pliki od 001-nazwa do 100-nazwa albo od 01-nazwa
    > do 25-nazwa i zawsze jako pierwszy startuje ostatni plik. Musze ręcznie
    > przesunąć do przodu i wtedy jest ok. Ciekawy byłem czy to jakas zasada w
    > odtwarzaczach USB ?

    Miałem kiedyś podobnie; problemy okazały się być były dwa:
    1. odtwarzacz był na tyle głupi, że odtwarzał pliki tylko
    i wyłącznie w kolejności takiej, w jakiej były one nagrane/zapisane
    fizycznie w folderze na pendrajwie i 2. file manager, po zaznaczeniu
    plików do skopiowania, czyli kliknięciu pierwszego pliku, np. 01nazwa,
    a następnie shifta i ostatniego pliku, np. 15nazwa, kopiował najpierw
    ten ostatni kliknięty, a po nim resztę po kolei. Efekt był taki, jak
    u ciebie. Pomogło zaznaczanie plików do kopiowania na pendrive
    ,,od końca", czyli najpierw 15nazwa, a potem shift-01nazwa. Może masz
    tak samo...

    --
    mrg