  • Data: 2015-04-09 14:24:19
    Temat: Re: Magazynowanie energii
    Od: albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2015 o 13:33, Konrad Anikiel pisze:

    > Ale odróżniasz elektrownię (takie cuś co wytwarza prąd) od elektrowni
    szczytowo-pompowej (takie cuś co marnuje prąd, przy okazji jego magazynowania) ?

    no ale może być jeszcze coś pomiędzy - elektrownia szczytowo-pompowa ze
    stale zasilanym z innego źródła, zbiornikiem górnym, wtedy mamy coś co
    stale może generować prąd, oraz go marnować jak jest za dużo, bo to też
    problem nie mały.
    Są takie twory?