  • Data: 2024-02-13 03:08:53
    Temat: Re: Malowanie roweru dzisiaj
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-02-12, PeJot <s...@n...pl> wrote:

    > Jakby dało się pomalować ramę żonie, to może bym i swoje ramy też
    > prysnął :) a przy okazji czegoś się nauczył.

    > Bardziej zależy mi na trwałości.

    I takich sprejów w puszkach z trwałymi farbami/lakierami nie ma?

    Nb. za czasów końca socjalizmu/poczatków kapitalizmu sporo malowałem
    róznych rzeczy bo wtedy innych opcji jakby nie było (przynajmniej mi
    dostepnych), i robiłem to pistoletem elektrycznym w stylu tego:
    https://allegro.pl/oferta/elektryczny-pistolet-natry
    skowy-rozpylacz-farby-13947408244

    Tylko, że ruskim. Dało się wszystko zrobić tak, że farba wylatywała w
    postaci dość duzych kropelek, które odrobine przysychały w drodze do
    celu nadając powłoce lekko szorstką powierzchnię (teksturę). Miało to tę
    kapitalną zalete, że doskonale maskowało wszelke powierzchniowe
    niedoskonałości włącznie ze wspomnianymi paproachmi. Z tym, że nie mam
    przekonania czy to dobry patent na rame roweru z błotem i innym brudem,
    który tam okresowo się osadza.

    > Za 3 stówy jak dobrze poszukam, to kupię nową ramę.

    Czyli nie bawiłbys się w piaskowanie, a tylko lekko zmatowił, wyczyścił,
    odtłuścił i tyle? To też trochę roboty. A farba/lakier ile kosztują?

    --
    Marcin