    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 14 Feb 2024 13:06:22 -0800 (PST)
    Subject: Re: Malowanie roweru dzisiaj
    From: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Wednesday, February 14, 2024 at 11:01:31 a.m. UTC-6, PeJot wrote:

> [...]
    dobre. A te tanie to nie dosc ze miejsce zajmuja to czesto za bidne sa i bedziesz
    malowal/uzywal na raty a to nie zawsze ma sens (jak kompresor nie nadazy pompowac to
    nie zrobisz mokre na mokre przy malowaniu - i milion innych problemow).
    > Mam w sumie dostęp do rury z ciśnieniem, ale nie za bardzo mam gdzie
    > malować, szczególnie przy dzisiejszych temperaturach. No zwykle i
    > zalecane jest suszenie promiennikami podczerwieni, a tych nie mam pod ręką.

    nie trzeba przesadzac.
    Jak masz rure i mozesz se jakies folie powiesic aby ci kurz nie latal to taka pogoda
    jak teraz zla nie jest.
    Rame miej ciepla, podloga niech jest wilgotna, pistoletem pomalujesz i bedzie
    wygladac ok.

    A suszyc nie trzeba jakos strasznie fikusnie. Ot jak bedzie suche w dotyku (ale nie
    tytlko skorka na wierzchu) to zanies gdzies gdzie jest cieplo i odstaw na pare dni.

    Te promienniki sa glownie po to aby bylo szybko a nie lepiej...

    BTW. Mozna teraz kupic kity do malowania proszkowego. Ale to ci pisze tylko dla
    sportu bo jakbys musial opiaskowac, odtluscic, zaszpachlowac (jesli trzeba),
    szlifowac, a po malowaniu w piecu grzac to imho wiecej ceregieli niz z malowaniem
    lakierem ktore nieco wiecej wybacza pod katem przygotowania (choc moze tu sie myle,
    moze RobWan mnie skoryguje).