  • Data: 2017-09-05 22:05:32
    Temat: Re: Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-05 o 21:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ciekawe, jakie transfery chcesz uzyskać.
    > 10-15 Mbps zaczynają denerwować.
    > 45-60 Mbps dają żyć.

    No właśnie też tak czytam i trochę mieszane uczucie.
    Z jednej strony 1Gbit Ethernet, z drugiej dysk pod USB i dowolny
    słabiutki procesor kilkaset MHz.
    Mam "obudowę" NAS Zyxel NSA310S i mimo procesora ARM Marvell 1GHz ledwo
    te 50Mbit przy dużych plikach szło, ale sieć obsługuje mi Jumbo Frames
    9k (router, switch, NAS).

    --
    Irokez