    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Mon, 19 Mar 2018 22:37:48 +0100
    Subject: Re: Malutki stablizator LDO
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    EdiM wrote:

    > Napięcie, to napięcie, prąd, to prąd, moc to moc. Istnieje także safe
    > operating area.
    > Zobacz np. figure 4 tutaj:
    > https://www.maximintegrated.com/en/app-notes/index.m
    vp/id/751
    > Też LDO.
    >
    > Idąc dalej twoim tropem, to można by i 100V zasilać jeśli pobierasz 1mA.
    No niezupełnie.
    Dla każdej technologii elektronowej istnieje napięcie przebicia.
    Mnie zastanawia czy napięcia rządu pojedyńczych woltów są takimi, które mogą
    prowadzić do przebicia, innymi słowy czy napięcie 3V nie przebija a 6V już
    tak, trochę ciężko mi to sobie wyobrazić.

    jp

    --
    jp

    www.flowservice.pl