  • Data: 2018-10-11 23:58:23
    Temat: Re: Mały dobry rejestrator
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zszedlem do samochodu zeby zobaczyc co za kamerki mam. Na obudowie wydrukowane
    forever i nic wiecej. Z piec lat temu kupilem w makro po 35 albo 39 zlotych dwie
    sztuki. Zalozylem jakies stare karty o pojemnosci takiej ze z pol godziny kamerki w
    rozdzielczosci 640x480 nagrywaja. Niby w 720 tez nagrywa ale robi to z szybkoscia nie
    wieksza niz 10 klatek na sekunde. W 640 jest w miare plynnie. Obraz jest zdecydowanie
    lepszy niz kamerki z linku jaki dales. Szalu nie robi ale to nie jest kamera do
    nagrywania Bondow. Wada kamerki byl waski obiektyw. Okazalo sie ze w starych
    kamerkach internetowych jest taki sam gwint i krotsza ogniskowa. To podmienilem,
    poszerzyl sie znacznie kat widzenia kamerek. Nawet nie wiem czy tylna po czterech
    latach jeszcze dziala, jutro sprawdze. Wlacza sie jak wlaczam swiatla bo pod tylne
    oswietlenia tablicy jest podlaczona. Akumulatora wystarcza na jakies trzy godziny po
    wylaczeniu. Przednia podlaczona za stacyjka. Nie pamietam kiedy otwieralem ekranik
    zeby zobaczyc czy nagrywa. Uwazam ze do samochodu nic wiecej nie jest potrzebne niz
    kamerki jakie mam. Zdarzenia jak z filmu nie mialem odkad mam pj, czterdziesci dwa
    lata. Nie znaczy ze nie bede mial ale prawdopodobienstwo jest niezwykle male. Uwazam
    ze wydawanie pieniedzy na drozsze kamerki niz mam to wyrzucanie pieniedzy. Ktos inny
    moze miec inne zdanie. Moje przedstawilem wyzej. Kazda najtansza kamerka jest lepsza
    niz brak kamerki. Do tego nie wlaczona najgorsza kamerka w pewnych sytuacjach dziala
    tak samo jak najdrozsza wlaczona. Jak na dzisiejsze czasy to te moje kamerki sa
    troche duze. W masterze tylna jest wbudowana w tylne drzwi a z przodu jest w kabinie
    na tyle duzo miejsca i szyba jest tak duza ze jest dla mnie niewidoczna. Jesli
    mialbym bawic sie w nowa kamerke do osobowego to bym kupil wbudowana w lusterko, o
    ile byla by opcja podmiany lusterka.