    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 16 Oct 2018 06:00:57 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Mały dobry rejestrator
    From: s...@g...com

    On Monday, 15 October 2018 23:05:39 UTC-5, Mateusz Bogusz wrote:

    > To jeżeli wyłączenie o zasadności z pominięciem czynnika ekonomicznego,
    > to przyznaj że boczne kamery by się też przydały? Jeżeli tylną dodajemy
    > żeby objąć dodatkowy procent przypadków, to nadal nie będą to wszystkie
    > możliwe :-)

    W praktyce nie trzeba. Tak jak nie trzeba mierzyc temperatury nogi chorego jak juz
    sie zmierzylo temperature pod pacha. Samochody sie poruszaja i przednia kamera
    sfilmuje samochod ktory przywali w czyjs bok i do tego pokaze ze na sygnalizatorze
    bylo zielone.

    Boczne tez sie przydadza ale zazwyczaj (czyli 99.99% przypadkow) jak auto jest
    uderzone z boku to przednia kamera w jednym albo w drugim pokaze kto byl winny. Bo
    idea kamery jest to aby niewinny nie musial sie tlumaczyc.

    > Zasadne poza tym jest też posiadanie małego samochodu elektrycznego
    > którym poruszasz się na co dzień do pracy, drugi dla żony oraz trzeci
    > spalinowe kombi o mocy >= 250KM żeby bezpiecznie dojechać na wakacje.
    > Przydałby się też czwarty co byś mógł w weekendy się wyszaleć na torze -
    > dzięki temu było by mniej gniewnych/nie wyżytych na drogach.
    >
    > Twój argument w ogóle jest dobry. Można go np. użyć w dyskusjach nad
    > zasadnością nabycia takiego. Jak widać same zalety, a argumenty
    > malkontentów o cenach szybko zbędziemy "w tej gałązce wątku dyskutujemy
    > _WYŁĄCZNIE_ o zasadności" ;-)

    Trolujesz czy jestes oderwany od realiow swiata? Zenek napisal ze ma kamerki za
    40pln. I ja wiem ze dzis na takich bez problemu widac co sie dzieje.
    Z tylu predkosci sa znacznie mniejsze wiec kamerka nie musi byc fullhd aby pokazala
    nie tylko co sie dzieje ale i rejestracje winnego.

    I te 40pln jest gwozdziem programu. Jak cie nie stac to nie kupuj, inteligentni
    zrozumieli przeslanie i jak ktos ma fanaberie to se te kamerke kupi za
    40-80-120-600pln bo zdecyduje ze go stac.

    Jesli cie nie stac na kupienie kamerki za 40pln albo uwazasz ze nie nagra materialu
    dobrze i tylko taka za 600pln to potrafi to juz Twoja sprawa. Jak widac nikt jakosci
    nagrania w takich wypadkach dla kamerki tylnej nie kwestionuje.

    A jak Zenek napisal, dzis wystarczy atrape wiezc i pokazac palcem na nia winnemu przy
    policji aby mu nogi zmiekly.