    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Fri, 29 Sep 2017 02:11:20 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Mały "serwer"
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 29 września 2017 10:27:50 UTC+2 użytkownik Atlantis napisał:

    > Mowa o tanich kamerkach Overmax. One z tego co pamiętam posiadają
    > funkcje wrzucania materiału na NTP, ale nie testowałem jeszcze tej
    > funkcji i nie jestem pewien, czy uploadują w pełnej rozdzielczości. Bo z
    > tego co pamiętam, w niektórych modelach jest też funkcja wysyłania
    > stopklatek na maila po wykryciu ruchu, ale niestety tylko w zmniejszonej
    > rozdzielczości...
    > Po RTSP niezależnie od modelu można się dostać do właściwego strumienia
    > wideo 720p
    >
    > Przy takim podejściu do zagadnienia da się w jakiś rozsądny sposób
> [...]

    Tu zaczyna sie dżungla. Kamerki w standardzie onvif z jednej strony sa relatywnie
    standardowe a z drugiej nie kazda ma te same funkcje co inna i nie dziala tak samo.

    Musisz szukać i próbować. Ja kupilem kamerki po 110-140pln za sztuke.
    i one potrafia pchać rtsp do ftp.
    Ale tego jak to robią to juz nie badałem. Niektóre wrzucaja kawałki po 5 minut i
    datuja nazwe, inne pchaja pod te sama nazwe ale daje sie plik podmienic i "strymować"
    jego rozmiar na filesystemie.

    Ja u siebie z racji skromnosci zasobów zrobilem zrzucanie obrazka co 5 sekund i
    obrazki są datowane. No i potem je sobie kompresuje do video co daje film poklatkowy.

    To wykrywanie ruchu to w kratke działa. Miałem w łapach już trzy modele tych kamerek
    i nie raz i nie dwa filmik z wykrycia ruchu zaczynal sie jak juz listonosz odchodzil
    od drzwi a filmiku jak przychodzil nie bylo.
    I znajomy mi mowil ze te funkcje w onvifach są "shit".
    Przy czym mialem podefiniowane strefy wykrycia ruchu.

    tak czy siak trzeba nieco pobadac i zobaczyc która kamerka sobie dobrze daje rade. Ja
    szedlem w budżet więc nie narzekam ale jak masz fikusniejsze potrzeby to moze moja
    ściezka ci nie podpasowac.