    From: "szufla" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandat
    Date: Fri, 1 Feb 2013 17:21:01 +0100

    O, witaj.

    > A gdzie ten mandat?

    U mnie na biurku.

    > Bo jest tylko zdjęcie z Multanovy 6F z 82/70 -- a OIDP to ten typ fotoradaru
    > ma błąd +/- 3km/h do 100km/h i 3% powyżej 100km/h.

    Podobno ten radar moze sie pomylic nawet o 4km/h przy 60km/h

    > I całkiem niedawno podawałem przepisy na utrwalanie przy przekroczeniu do 10
    > km/h...

    Serio ? Ty to masz leb.

    > IMHO mieli prawo zrobić zdjęcie, a po stwierdzeniu -- że prędkość nie
    > przekroczyła +13 -- mieli obowiązek jego usunięcia

    Nie maja zadnego obowiazku. Zapewniono mnie telefonicznie, ze w przypadku odwolania
    sprawa trafi do sadu, wiec zobaczymy czy trafi ?

    > O tym, że dali ciał i /skadrowali/ tak, że widać drugi pojazd, też można
    > wspomnieć, i nie pisze o tej ciężarówce.

    Wspomniec mozna, ale wedlug instrukcji fotoradaru drugie auto ze zdjecia nie miesci
    sie w widelkach pomiaru.

    > P.S.
    > Kieeeeeepska z ciebie szufla, skoro nie potrafisz przeszuflować małej górki
    > archiwum po wierzchu...

    Nie oslabiaj mnie, podaj lepiej link do oficjalnego dokumentu na temat wartosci
    bledow
    tego fotoradaru bo nie potrafie przeszuflowac.

    sz.