  • Data: 2016-05-29 21:21:45
    Temat: Re: Mandaty z Niemiec
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kolega mieszka w Zgorzelcu i ciągle łapie mandaty w Niemczech. Mam konto
    w DE, więc przychodzi do mnie i płacę mu je online - praktycznie za
    każdym razem gdy błyśnie mu fotoradar za 2-3-4 tygodnie przychodzi do
    domu do Polski list z opisem wykroczenia i numerem konta.
    Same przekroczenia w jego przypadku nie były duże i kwoty zwykle
    oscylują wokół 20-30e - tak więc nie ma tego co kiedyś, że przy małych
    przewinieniach nie opłacało się ścigać ludzi z zagranicy. Teraz
    egzekwuje się wszystko.
    Piotr