  • Data: 2015-09-07 19:22:11
    Temat: Re: Mapa Europy (Bałkanów) offline
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-07 10:29, J.F. wrote:
    > IMO - nie potrafi. Ma tryb zablokowanego ekranu, gdy go nie rusza, i ma
    > tryb automatyczny, w ktorym po ~15s wraca do duzego zooma, chyba nawet
    > bez zwiazku z manewrem.

    Byc może mamy inne potrzeby ale wczoraj kilka razy: dojazd do ronda,
    płynny zoom, manewr, oddalenie. Jazda przez las, skręt lewo potem prawo
    też zoomowalo i po manewrze odzomowało. IMHO działa całkiem sensownie,
    choć możliwe że masz na myśli lepsze zoomy. Prawdę mówiąc dziaal na tyle
    dobrze że nie miałem potrzeby nic zmieniać domyslnie.

    > A ja lubie AM, gdzie widze jak mnie prowadzi przez pare km trasy, przed
    > manewrem jest zoom, a po manewrze powrot do poprzedniej skali ..

    Ja też troche lubie AM głownie z powodu sentymentu, ale najnowsza wersja
    którą posiadam z HTC Diamond jest już lekko starawa :) a nowa jest
    absurdalnie droga z punktu widzenia braku istonych ficzerów lepszych niż
    darmowe nawigacje osm.