  • Data: 2018-01-26 23:49:01
    Temat: Re: Martwa grupa?
    Od: Ziggy <Z...@F...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-01-26, Marek S wrote:

    > Jedyną adekwatną grupą dla JS/przeglądarki/itp u nas jest niniejsza.
    > Zwróć uwagę, że ma mój wpis z 21go nikt nie odpowiedział. Na
    > wcześniejsze też nie. Wcześniejsze wpisy od innych osób pochodzą z
    > listopada 2017.

    Bo nie ma takiej aktywnosci jak dawniej, wiekszosc grup nie jest juz
    aktywnych w ogole, a te aktywniejsze i tak nie sa tak aktywne jak jak w
    latach 90-tych.

    > Być może nie potrafię się posługiwać G+. Zerkałem na najliczniejszą z
    > kilku społeczności wokół JS na G+ przed chwilą. To zlepek luźnych
    > pomysłów na różne tematy różnych ludzi. Zawężenie wyszukiwania w obrębie
    > społeczności do pojęcia JavaScript Classes dało kilka nic niewartych
    > wpisów. Prenumerata czegoś takiego spowoduje iż będę dostawał
    > powiadomienia w stylu "idę sobie ulicami NY i właśnie wpadłem na pomysł
    > jak narysować kółko w SVG". Dla mnie to strata czasu. Może coś źle robię?

    Mozna sie nauczyc, a jak czegos nie ma to stworzyc.

    > Korzystam. Tam najszybciej otrzymać pomoc.
    > A'propos - działają Ci powiadomienia gdy ktoś odpisze? Mam ustawione na
    > 3hrs lecz g... dostaję, choć kupę innych pierdół stamtąd przychodzi mi
    > emailem.

    Nie zwrocilem nawet uwagi, ja po prostu zagladam i patrze na
    powiadomienia na stronie.

    > Zupełnie tego nie rozumiem. Owszem ma swoje wady (brak zdjęć,
    > formatowania kodów itp) no ale działa super. Odpalasz czytnik i masz na
    > dłoni wszystkie własne dyskusje na wszystkie tematy. Fora to trzeba
    > wejść na URL #1...#N, logować się, wyklikać jakieś opcje by zobaczyć
    > własne dyskusje a czasem nie da się ich zobaczyć w ogóle i trzeba szukać
    > w wątkach po tytule jaki się nadało i mnóstwo innych przeszkód. Skąd
    > zatem spadek 0popularności? Nie wiem...

    No Tobie pasuje, ale jak widzisz takich ludzi _DZIS_ jest garstka a dla
    wiekszosci USENET jest zbyt oldschoolowy choc i tak malo kto o nim wie.
    Moze jakby gdzies wspominac o grupach to by wiecej uzytkowkow bylo.