  • Data: 2018-01-27 12:52:20
    Temat: Re: Martwa grupa?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-01-2018 o 23:49, Ziggy pisze:

    > Mozna sie nauczyc, a jak czegos nie ma to stworzyc.

    No... praktycznie nie ma już np. niniejszej grupy :-) Jednakże
    skrytykowałeś korzystanie z takich miejsc :-)

    > Nie zwrocilem nawet uwagi, ja po prostu zagladam i patrze na
    > powiadomienia na stronie.

    Też tak robię. Trochę czasochłonne, ale pewnie tak jest lepiej po nowemu.

    > No Tobie pasuje, ale jak widzisz takich ludzi _DZIS_ jest garstka a dla
    > wiekszosci USENET jest zbyt oldschoolowy choc i tak malo kto o nim wie.
    > Moze jakby gdzies wspominac o grupach to by wiecej uzytkowkow bylo.

    Fora przecież są tak samo oldschoolowe, Jakoś informacjami tematycznymi
    trzeba się wymieniać.... choć może to też oldschoolowe bo teraz należy
    wyłącznie patrzeć na FB, co Kowalski miał na obiad. Nie ma czasu na inne
    tematy :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek