  • Data: 2019-06-08 15:49:31
    Temat: Re: Materiał magnetyczny na filtr RFI
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo? z tego co wiem to właśnie proszkowe się daje.
    > A jak tam z tymi Twoimi znajomymi ze Szczyrku i ich zakłóceniami od PV?

    Ale w środku falownika, na zewnątrz jeszcze nie widziałem. Znaczy
    widziałem w dużych napędach DC Eurotherm o ile pamiętam, ale to
    produkcja z lat 80 :) i nie perełki, a dławiki*.

    Jak perełka na wejściu ma w czymś pomóc, to grubo źle coś jest zrobione
    moim zdaniem. Nie sądzisz?

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. jednak dojadą we wtorek :(
    * nie, nie korekta prądu, znacznie mniejsze, przeciwzakłóceniowe.