  • Data: 2019-06-08 21:39:19
    Temat: Re: Materiał magnetyczny na filtr RFI
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie takie proste niestety z logistycznego punktu widzenia. Są 4
    > liczniki i 4 jakby odbiory niezależne.

    To żaden problem. Po prostu potrzebujesz 4 sekcje. Zastanawiam się,
    przecież to proste do samodzielnego zrobienia powinno być. Beckhofff ma
    kartę analizatora sieci, myślę że za jej pomocą można nieźle nawywijać
    :) Taka EL3413 zmierzy Ci czynną, bierną, pozorną, harmoniczne,
    cosinus... tylko PLC i styczniki dodać. Ach, jeszcze mogą być potrzebne
    przekładniki, bo karty to chyba tylko do max 10A ganiają.

    > Po drugie jak nie skompensujesz dławikiem w miejscu tworzenia się mocy
    > biernej to też będą latać zakłócenia.

    Przepraszam, ale nie nadążam za Tobą. Jakie zakłócenia?

    Miłego.
    Irek.N.