  • Data: 2019-06-09 20:02:51
    Temat: Re: Materiał magnetyczny na filtr RFI
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.06.2019 14:49, Irek.N. wrote:

    > 3kW nie tak znowu wiele kosztuje. Dodatkowo może się okazać, że nie
    > wszystkie warto wymienić, bo część pracuje nastawczo tylko. Tutaj już
    > tylko Kiki może zaopiniować.

    To sa w miarę nowe falowniki, od roku do 3 lat. Filtry już dokupione.
    Jeszcze toroid na wyjście.
    Ale zdziwiło mnie, że THD nie zmieniło się. Mierzę bez filtra, z filtrem
    na wejściu zasilania i między filtrem, a falownikiem. Bez zmian.
    Mamy taki miernik:

    https://www.merserwis.pl/oferta/mierniki/przenosne/m
    ierniki-cegowe/do-pradu-ac/ht-italia-ht4022-miernik-
    cegowy-400a-ac-opis.html

    Pokazuje HHDi THDu i THD%. THD w napięciu jest 0%-4% czym szybciej
    silnik wiruje tym więcej.
    Ale ten miernik też fajnie mierzy moc czynną/bierną.

    Jak masz czym to zmierz.