  • Data: 2018-09-26 02:22:28
    Temat: Re: Mb/s
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-25, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Marcin Debowski" bDfqD.200834$8...@f...ams1

    > Co do pełnych 100? Raczej nie ma, ale co do niemal 100 -- raczej ma.

    > Ile to Mb/s?-- raczej zwykłe mnożenie przez 8 odpada.

    No mnożenie... 8 x 10.7 = 85.6Mb/s

    > Jeśli Animka ma jakąś plątaninę blokową, może mieć właśnie
    > tyle, ile pisze, ale jeśli ma metr od komputera do modemu
    > CATV, może mieć niemal 100, ale tylko do modemu CATV; jeśli
    > za modem ma 150 do UPC, z komputera do UPC osiagnie niemal
    > 100 na FastEhernecie.

    Wystarczy MZ, ze ma coś bardziej historycznego i jeszcze coś nasrane w
    oprogramowaniu, a moze nawet half-duplex, choć to ostatnie przy teście
    prędkości chyba tak robić nie powinno.

    Tak jak gdzieindziej wspomniałem, pamiętam u siebie takie prędkości (w
    obrębie LAN) gdzies w okolicach poczatku pierwszej dekady.

    --
    Marcin