  • Data: 2014-10-14 07:29:50
    Temat: Re: Mechanizm różnicowy
    Od: Einstein <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-13 o 21:33, ToMasz pisze:
    > tak, ale w aucie które miało 18 lat i ok pół miliona kilometrów.
    >
    > Podnieś auto na lewarku, wejdź pod nie, i spróbuj obracac kołem. luz
    > może być przy połączeniu:
    > koło półoś
    > półoś skrzynia ( w której jest mech. różn)
    > wewnątrz skrzyni
    >
    > Kolejność nieprzypadkowa. awarie skrzyni i mechanizmu różnicowego są
    > sporadyczne, w porównaniu do awarii półosi
    >
    > ToMasz

    Dzisiaj mam upatrzonego jeszcze innego mechanika. Byłem też na stacji
    diagnostycznej ale wcześniej i gość twierdził, że przeguby są ok ale
    może być problem z łożyskami nad amorkami z przodu. Tylko wcześniej to
    tzw. turkotanie było słabsze. Wczoraj sprawdziłem skręt w obydwie strony
    i standardowo pod dodaniu gazu słychać było głośniejszy stukot. Pozdrawiam