eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMechanizm różnicowy › Re: Mechanizm różnicowy
  • X-Received: by 10.140.94.242 with SMTP id g105mr132610qge.0.1413325054392; Tue, 14
    Oct 2014 15:17:34 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.94.242 with SMTP id g105mr132610qge.0.1413325054392; Tue, 14
    Oct 2014 15:17:34 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    uq10no10814874igb.0!news-out.google.com!i10ni87qaf.0!nntp.google.com!dc16no2896
    093qab.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 14 Oct 2014 15:17:34 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <543d8abb$0$12627$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.67.106;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 188.33.67.106
    References: <m1gfj9$ih8$1@usenet.news.interia.pl> <m1gpha$uvf$1@node2.news.atman.pl>
    <m1gs3u$co0$1@usenet.news.interia.pl> <m1gtqs$kqa$1@node1.news.atman.pl>
    <1r2t5841lq3tt.wf95f6gerzh3$.dlg@40tude.net>
    <543c1712$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <543d8abb$0$12627$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Mechanizm różnicowy
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Tue, 14 Oct 2014 22:17:34 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547017
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 14 października 2014 22:42:35 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak
    napisał:
    > k...@g...com pisze:
    >
    > > W dniu poniedziałek, 13 października 2014 20:16:49 UTC+2 użytkownik Dariusz K.
    Ładziak napisał:
    >
    > >> Maciek pisze:
    >
    > >>
    >
    > >>> Dnia Mon, 13 Oct 2014 18:15:29 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
    >
    > >>
    >
    > >>>
    >
    > >>
    >
    > >>>> To co opisał autor, może wskazywać na przeguby ale również na padnięty
    >
    > >>
    >
    > >>>> mechanizm różnicowy
    >
    > >>
    >
    > >>>
    >
    > >>
    >
    > >>> Ale jakby to byl dyfer, to dlaczego mialby turkotac dopiero po nacisnieciu
    >
    > >>
    >
    > >>> gazu?
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >> Wszelkie stuki w dyferencjale mają zwykle tendencje do cichnięcia po
    >
    > >>
    >
    > >> dodaniu gazu - żeby stukało to musi być luz, pod obciążeniem luzy
    >
    > >>
    >
    > >> ulegają wybraniu i nie stuka.
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > >> --
    >
    > >>
    >
    > >> Darek
    >
    > >
    >
    > > Mechanizm różnicowy w samochodzie osobowym to 6 kół zębatych. Przy jeździe na
    wprost 4 w stosunku do siebie się nie obracają. Specjalnie nie widzę żeby miało w
    mechanizmie różnicowym coś stukać pukać. Ale niemożliwe to nie jest. Jak reszta
    obstawiam sprzęgła popularnie zwane przegubami.
    >
    > >
    >
    >
    >
    >
    >
    > Kogutku - jak zwykle chrzanisz... Zapominasz o kamieniach półosi - koła
    >
    > zębate to raczej jęczą jak stukają, w dyferencjale najczęściej stukają
    >
    > kamienie półosi.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Darek

    Chciałeś zabłysnąć a jak ktoś przeczyta co napisałem to stwierdzi że jesteś idiotą.
    Przy okazji. Kamienie to część półośki a nie mechanizmu różnicowego. Mechanizm
    różnicowy to coś co jest stosowane też w samochodach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: