  • Data: 2016-06-23 20:58:07
    Temat: Re: Mecz - jak zdalnie nagrać ?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-23 o 16:34, qwerty pisze:
    > Według przepisów każdy kanał który możesz oglądać możesz nagrywać. To,
    > że platformy cyfrowe tego uniemożliwiają to inna sprawa.

    Chwila. Jak to jest?
    To że producenci sprzętu implementują w swoje urządzenia blokady nie
    pozwalające odtwarzać nagrań na innych urządzeniach nawet identycznych
    (kodowanie nagrania) nie jest poparte żadną dyrektywą w sprawie ochrony
    praw autorskich?
    Czy to jest tylko zmowa producentów i nadawców?

    Właśnie dostałem info od konsultanta (trochę to trwało upierdliwy jestem
    :-) ) że UPC nie blokuje nagrywania żadnych kanałów.
    Mogę spokojnie wybrać ich ofertę i na module CI+ będzie mi wszystko
    pięknie śmigało :-)