    Subject: Re: Megane 3 brak prądu w gniazdach zapalniczek
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: yabba <...@...pl>
    Date: Sun, 14 Jul 2019 13:13:18 +0200

    W dniu 14-07-2019 o 12:55, Jurek Sławomir pisze:
    > Nie ma prądu we wszystkich gniazdach zapalniczek, także tym w bagażniku
    > które było użyte raz w 2012 roku.
    > Wymieniłem bezpieczniki dla gniazda z przodu i za fotelami, bez efektu.
    > W przeszłości bezpiecznik przedniego gniazda palił mi rozgałęziacz
    > samochodowy, ale już dawno go wyrzuciłem.
    >
    > Wie ktoś jaka może być przyczyna?

    Przyczyną jest przerwany obwód elektryczny.

    Kup za 20 zł najtańszy uniwersalny miernik elektryczny albo za 5 zł
    próbówkę z diodą LED na 12V.
    Sprawdź czy na wejściu bezpieczników masz 12V. Jeśli tak, to idziesz
    wzdłuż kabli do gniazdek i sprawdzasz na każdej napotkanej kostce.
    Jeśli nie, to trzeba sprawdzić połączenia w skrzynce bezpiecznikowej.
    Może jest wcześniej inny bezpiecznik albo przekaźnik?
    Może zasilanie pojawia się tylko po przekręceniu kluczyka?

    yabba