  • 1. Data: 2012-01-17 14:44:57
    Temat: Mercedes W124 jest jak wino im starszy tym droższy
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://www.plotek.pl/plotek/56,111483,10957004,Marek
    _Wlodarczyk,,11.html

    --
    Paweł

  • 2. Data: 2012-01-17 17:30:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Witam,
    >
    > http://www.plotek.pl/plotek/56,111483,10957004,Marek
    _Wlodarczyk,,11.html

    Podobno najdroższe można znaleźć na złomie. :>

  • 3. Data: 2012-01-17 17:38:08
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    wypasiony "C5"
    http://www.plotek.pl/plotek/56,111483,10957004,Justy
    na_Steczkowska,,14.html

  • 4. Data: 2012-01-17 17:47:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-01-2012 17:38, nazgul pisze:
    > wypasiony "C5"
    > http://www.plotek.pl/plotek/56,111483,10957004,Justy
    na_Steczkowska,,14.html

    LOL - aż zacząłem przeglądać resztę.
    Ale trąci polska zawiścia - "jeździ wypasionym", "kosztuje jedyne 500
    tys. pln" - no jeździ i kosztuje, stać ich to sobie kupują.. ja pierdole..

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2012-01-17 17:48:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-01-2012 17:30, to pisze:
    _Wlodarczyk,,11.html
    > Podobno najdroższe można znaleźć na złomie. :>

    Myślisz że kupił w salonie na Strażackiej? ;)

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2012-01-17 18:01:20
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > Ale trąci polska zawiścia - "jeździ wypasionym", "kosztuje jedyne 500 tys.
    > pln" - no jeździ i kosztuje, stać ich to sobie kupują.. ja pierdole..

    E tam. Jaki portal, takie treści.
    Ale zaciekawiły mnie dwie rzeczy - po kiego kiepa zasłaniają tablice na tych
    zdjęciach?
    No i sposób parkowania gwiazdy TVN, TW Stokrotki:
    http://www.plotek.pl/plotek/56,111483,10957004,Monik
    a_Olejnik,,10.html

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2012-01-17 18:02:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-17 14:44, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.plotek.pl/plotek/56,111483,10957004,Marek
    _Wlodarczyk,,11.html

    Naśmiewaliśmy się z tego dzisiaj w firmie. To zdaje się ten sam, który
    miał w trakcie kręcenia "Kryminalnych". W sumie dzięki temu doniesieniu
    dowiedziałem się, że Zumi ma swoje "street view". Szukałem gdzie mu tę
    fotkę zrobili :)

  • 8. Data: 2012-01-17 18:06:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-01-2012 18:01, Yogi(n) pisze:

> [...]
    > tych zdjęciach?
    > No i sposób parkowania gwiazdy TVN, TW Stokrotki:

    Nie mam pojęcia po co, skoro ryje są publiczne? Może autor "artykułu"
    czytał PMS i boi się konfrontacji z niejakim Arkiem?
    ATSD: Mucha też nieźle staje: http://bi.gazeta.pl/im/6/10957/z10957266O.jpg

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2012-01-17 18:27:43
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 17:38:08 +0100, nazgul napisał(a):

    > wypasiony "C5"
    > http://www.plotek.pl/plotek/56,111483,10957004,Justy
    na_Steczkowska,,14.html

    LOL Nieźle musiał nim przygrzmocić w ten autobus, skoro od razu jej przód
    od C6 wspawali :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 10. Data: 2012-01-17 19:31:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Yogi(n),

    [...]

    > No i sposób parkowania gwiazdy TVN, TW Stokrotki:

    Ale masz jakiś dowód na to "TW" czy tylko tak sobie pomawiasz,
    kibord-łoriorze?

    [...]

    --
    Best regards,