  • Data: 2017-02-14 01:05:22
    Temat: Re: Miałam canona, mam sony i żałuję
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, February 13, 2017 at 4:30:08 PM UTC-5, Uncle Pete wrote:
    > On 2017-02-13 22:00, Slon wrote:
    >
    > [ciach]
    >
    > Odjazd.

    Ta grupa ciagle zaskakuje tym, ze sa na niej wyjatkowi idioci.
    Aby z kims nie wdawac sie w dyskusje,to trzeba to zamanifestowac
    imbecylnym wpisem.
    Normalnemu czlowiekowi wystarczy nie wdawac sie w dyskusje.
    Idiota musi ulokowac swoj leb w kf, nie zdajac sobie sprawy,
    ze odwlok ma wystawiony na kopniaki.
    Zabawne indywidua jeszcze tu pozostaly.
    Nie pozostawiles nadziei, ze wszyscy idioci pokroju janka muzyka
    juz stad odjechali z podkulonymi ogonami.

    Slon