  • 21. Data: 2017-02-14 01:05:22
    Temat: Re: Miałam canona, mam sony i żałuję
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, February 13, 2017 at 4:30:08 PM UTC-5, Uncle Pete wrote:
    > On 2017-02-13 22:00, Slon wrote:
    >
    > [ciach]
    >
    > Odjazd.

    Ta grupa ciagle zaskakuje tym, ze sa na niej wyjatkowi idioci.
    Aby z kims nie wdawac sie w dyskusje,to trzeba to zamanifestowac
    imbecylnym wpisem.
    Normalnemu czlowiekowi wystarczy nie wdawac sie w dyskusje.
    Idiota musi ulokowac swoj leb w kf, nie zdajac sobie sprawy,
    ze odwlok ma wystawiony na kopniaki.
    Zabawne indywidua jeszcze tu pozostaly.
    Nie pozostawiles nadziei, ze wszyscy idioci pokroju janka muzyka
    juz stad odjechali z podkulonymi ogonami.

    Slon

  • 22. Data: 2017-02-15 15:42:50
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On Monday, February 13, 2017 at 10:03:55 AM UTC-5, Yogi(n) wrote:

> [...]
    Po przemyśleniu muszę wnieść pewną poprawkę - chciałbym niniejszym
    przeprosić, za tę pochopną ocenę i niewątpliwe nadużycie, wszystkie
    stare kurwy.

    --
    Yogi(n)

  • 23. Data: 2017-02-15 19:36:07
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, February 15, 2017 at 9:44:39 AM UTC-5, Yogi(n) wrote:
> [...]
    > >
    > Po przemyśleniu muszę wnieść pewną poprawkę - chciałbym niniejszym
    > przeprosić, za tę pochopną ocenę i niewątpliwe nadużycie, wszystkie

    Twoi rodzice, czy dziadkowie poczuli sie obrazonymi "starymi kurwami"?
    Zawsze warto najpierw przemyslec to, co sie chce napisac.

    Slon

  • 24. Data: 2017-02-15 19:55:05
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    ps.com...

    >Twoi rodzice, czy dziadkowie poczuli sie obrazonymi "starymi kurwami"?
    >Zawsze warto najpierw przemyslec to, co sie chce napisac.

    Wszystkie znane mi stare kurwy - Leszek Miller, Aleksander Kwaśniewski,
    Bronisław Komorowski, gen. Dukaczewski a nawet Donald Tusk poczuły się
    obrażone porównaniem do Zygmunta Dariusza. Bo i owszem - są stare, są
    kurwami, ale nie są takimi debilami jak ty.
    Nikt nie jest, esbecka spierdolino umysłowa.

    --
    Yogi(n)

  • 25. Data: 2017-02-15 22:22:17
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, February 15, 2017 at 1:56:55 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
> [...]
    > kurwami, ale nie są takimi debilami jak ty.
    > Nikt nie jest, esbecka spierdolino umysłowa.

    hehehe
    Sam sie obnazasz wypierdku postkomuszy.
    Czy ktorys z tych wymienionych przez ciebie, pogrozil ci paluszkiem?
    Czy moze twoja rodzina zwrocila ci na to uwage?
    Nie dziwie sie, ze musiales te komusze indywidua przepraszac.
    Toz wiadomo, ze naraziles siebie i swoja rodzine, nieprzemyslana wypowiedzia.
    Idz im jeszcze obciagnac laski, zeby wybaczyli ci twoja wine
    i zeby rodzina nie ucierpiala.
    Nie zapomnij tylko mi odpowiedziec, bo pomysle, ze zesrales sie w gacie
    ze strachu przed tymi, ktorych tak musiales przepraszac.
    Jakim trzeba byc imbecylem, zeby samemu sie tak zaorywac przeprosinami takich
    komuszych przedstawicieli?
    Az mi cie zal, ze do tego stopnia musiales sie objawic ze swoim strachem,
    czy tez poparciem takich kreatur.

    Slon

  • 26. Data: 2017-02-15 22:53:04
    Od: Slon <z...@g...com>

> [...]
    > obrażone porównaniem do Zygmunta Dariusza. Bo i owszem - są stare, są
    > kurwami, ale nie są takimi debilami jak ty.

    Milosiernie zwracam ci uwage, ze chyba "alumiowe" i "ameliniowe" zwiazki
    padly ci na mozg.
    Tymi przeprosinami, ujawniles sie imbecylu kogo musisz przepraszac.

    Zyczliwie radze wiec abys za kazdym razem najpierw przemyslal to co chcesz napisac.
    Nie bedziesz musial przepraszac, swoich komuszych przyjaciol,
    ktorzy pozwolili twojej rodzinie dzialac w systemie sadowniczym.

    > Nikt nie jest, esbecka spierdolino umysłowa.

    Tego ostatniego zdania tez widac, ze nie przemyslales,
    bo wyszlo jak napisane przez debila.

    Slon

  • 27. Data: 2017-02-15 23:49:34
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 22:53:06 UTC+1 użytkownik Slon napisał:

> [...]
    > ktorzy pozwolili twojej rodzinie dzialac w systemie sadowniczym.

    > Tego ostatniego zdania tez widac, ze nie przemyslales,

    Idźta na pręga z tym, to jest grupa o fotografii cyfrowej...
    Zniesmaczony
    Marcin

  • 28. Data: 2017-02-16 23:04:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-02-15 o 23:49, Starzec z Gór pisze:
    > Zniesmaczony
    > Marcin

    Jesteś idiotą?
    W celu poinformowania bydła, że jest bydłem, musisz cytować całość ich
    wtykania sobie nawzajem? Tym samym zasrywając dodatkowo.
    W takich przypadkach wychodzi wyższość czytników. Jakichkolwiek, byle
    tylko dało się odfiltrować hołotę.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 29. Data: 2017-02-16 23:58:04
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu czwartek, 16 lutego 2017 23:04:33 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

> [...]
    > wtykania sobie nawzajem? Tym samym zasrywając dodatkowo.
    > W takich przypadkach wychodzi wyższość czytników. Jakichkolwiek, byle

    Może przeczytają i dotrze do nich że stanowczo NTG.
    Wiem, naiwność.
    Pozdrawiam Marcin

  • 30. Data: 2017-02-17 01:34:39
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, February 16, 2017 at 5:04:33 PM UTC-5, Akarm wrote:

> [...]
    > wtykania sobie nawzajem? Tym samym zasrywając dodatkowo.
    > W takich przypadkach wychodzi wyższość czytników. Jakichkolwiek, byle

    Specjalnie wstrzymalem sie z komentarze,zeby wykazac mu, ze jest idiota.
    Dobrze wiec, ze potwierdziles moje opinie o takich idiotach.

    > Akarm
    > http://www.bykomstop.avx.pl
    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    Tez nie trawie chamow nieukow i bydla.
    Dlatego od lat tepie to zbydlone towarzystwo.
    Tak zwani ludzie honoru, jak sami sie tu kreowali.
    Ciesze sie, ze moja praca nie poszla na marne
    i wiekszosc bydla juz stad skutecznie wkopalem.

    Slon