  • Data: 2016-11-05 13:33:26
    Temat: Re: Miasta z kilkoma różnymi Kierunkowymi
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >(...)
    > Ale ile można wydłużać! Już mamy miliardową pojemność numeracji. Jakoś
    > te dziewięć cyfr znoszę, choć przy dużej dyscyplinie osiem by starczyło.
    > Dodanie dziesiątej uznaję za średnio udany pomysł.

    Widziałem problemy u starszych osób z wybieraniem numerów na tarczy.
    Bywało, że osoby się myliły, albo gubiąc jakąś cyfrę po drodze, albo
    podwójnie wybierając. Przykre było, gdy taka osoba próbowała się
    dodzwonić do jakiejś wnuczki czy wnuka i nie była w stanie wybrać numeru.
    Niektóre osoby nie były też w stanie prawidłowo wybrać numeru na
    klawiszach z powodu drżenia rąk - niektóre klawisze "wciskały się" dwu-
    lub trzy-krotnie.
    Takie osoby spotykałem w mniejszych miejscowościach, gdzie wcześniej
    była numeracja cztero czy pięciocyfrowa.

    Ale to trochę OT.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam