  • Data: 2016-11-05 13:01:21
    Temat: Re: Miasta z kilkoma różnymi Kierunkowymi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > W ogóle, to chyba miało być 15, ale się Opole postawiło i jest 16 (A teraz
    > Warmia i Mazury boczą się na siebie i może będzie 17? A także Koszalin chce
    > pokazać dupę Szczecinowi... i będzie 18?). A Gród Częstocha, od-do na
    > wieki-wieków Małopolska, siedzi głęboko w strukturach śląskich...
    > To chu-dziec z takim podziałem... Wypierdzieli te cztery i mamy jajca.

    Nie, 12, nawet mam gdzieś tę mapkę. Stawiali się opolanie, kujawiaki,
    scyzoryki, mazurzy...

    > To mi nie chodzi o stygmatyzację.

    Jemu też chodziło o porządek. Trwały porządek. Do stygmatyzacji mogły być
    opaski.

    > Bardziej mi chodzi o to, aby właśnie uniknąć kwiatków typu, że przenoszę
    > się do innego opa i tracę numer, to ryzyko było główną przyczyną, że nie
    > wziąłem oferty Orange na światło 0.6Gbps, coś mi się tam plątali.

    Bo stacjonarni telefoniarze są rozbestwieni. Za dobrze kurna mają!
    Przenoszenie komórkowych, to też nie z tego powodu, by nam dobrze zrobić,
    żebyśmy wygodnie mieli. Tam numerów mało, a ludzie często zmieniają
    operatorów. Więc żeby nie było całej kupy porzuconych numerów, dano
    możliwość zabrania ich do innego operatora. To samo należy zrobić teraz
    ze stacjonarnymi, ogłaszając, że właśnie skończyła się ich geograficzność.
    Zresztą nieoficjalnie już tak sest -- każdy posttepsowski numer można
    przeflancować do voipa, płacić grosze i używać gdzie się chce.

    --
    Jarek