    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Międzynarodowy znak ...
    Date: Thu, 4 Jun 2020 13:23:37 +0200

    On 2020-06-01 19:01, J.F. wrote:

    >Jechaliśmy jak zwykle :-)

    Czyli jak ? We dwoch/dwoje jechaliscie ?

    Nie przeszkadza - on mysli, ze mu policjanci wsiedli na ogon.
    Wiec jedzie przepisowo. A uparci policjanci za nim. Tez przepisowo.
    I po wielu kilometrach on dojezdza do celu, zjedza i pokazuje im ...
    ze sie chcial pod okiem podrapac :-P

    >Ale po co komuś wystawiać palec będąc wyprzedzanym.

    Moment, chyba zle zrozumialem.
    On nie zjechal zjazdem z autostrady, tylko zjechal na pobocze i
    umozliwil wyprzedzanie ?

    no to wybieraj:
    -jechalismy jak zwykle i blyskalismy swiatlami,
    -jechalismy jak zwykle, na zderzaku,

    No chyba, ze wersja trzecia ... jak tu jakis grupowicz pisal
    "jade sobie spokojnie, nigdzie mi sie nie spieszy, zjechalem jednemu,
    drugiemu, trzeciemu ... no co jest, zaden nie podziekowal swiatlami ?
    O, tak to, chamy, nie bedzie, redukcja, wyprzedzilem na zakrecie, i
    pojechali cała wioske 50"

    J.