  • Data: 2019-03-27 21:15:19
    Temat: Re: Mikro pecet z dyskiem 3.5
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/03/2019 22:33, ń wrote:
    > Synology DTS/QNAP QTS, z tym że mają jakieś różnice między rsync.

    Nie interesuje mnie nic innego jak normalny linux z powodu tego że muszę
    to nietrywialnie oskryptować.

    Obajrzałem kilka rodzajów NASów na przestrzeni ostatnich kilku lat i
    dalej nie wiem czy się w to pakować. W co najmniej kilku nie ma nawet
    konsoli szeregowej dostępnej z użyciem lutownicy, więc katastrofa w
    przypadku jakiegoś debugowania co nie działa.

    Zastanowie się.