  • Data: 2018-09-11 23:22:49
    Temat: Re: Mikrofalówka wywala B10 -- czy powinna?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    kasik <k...@s...pl> wrote:

    > Też mi czegoś podobnego bardzo brakowało, więc pierwsze co zrobiłem po
    > przejściu na emeryturę, to właśnie to:
    > http://www.mm.pl/~beru/1.jpg
    > http://www.mm.pl/~beru/2.jpg
    > http://www.mm.pl/~beru/3.jpg
    > - wreszcie nastąpiła długo oczekiwana zmiana stanu z "todo" na "done" ;)

    Co to za ciemnoczerwone "cosie" na kablu?

    Ta zwora do wyboru zakresu faktycznie się przydaje? Ja planuję przewlec
    przez (dokładnie ten sam) przekładnik tylko jeden zwój, przy 1 A i 200 R
    będę miał 200 mV, tyle mi oscyloskop pokaże :)

    > Tak, tak. To jest pudełko od przyborów do maszyny do szycia - przeleżało
    > kilkadziesiąt lat i wreszcie się przydało :)

    Grunt że działa :) To w końcu narzędzie dla ciebie a nie produkt na
    sprzedaż.

    Nie potrzebujesz też synchronicznego pomiaru napięcia sieci? Zastanawiam
    się, czy mi się to przyda, żeby widzieć przesunięcie fazowe (i np. móc na
    tej podstawie prawidłowo zobrazować moc).

    W sumie już się nie zastanawiam, bo zamówiłem dziś małe trafo PCB
    (najmniejsze jakie znalazłem) i będzie :)