  • Data: 2016-11-24 23:17:48
    Temat: Re: MiniPC w praktyce
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-11-24 21:41, ToMasz wrote:
    > tutaj masz tableta który ma ten sam procek. Domniemam że będzie miał
    > podobną szybkość. jednak cena jest dużo niższa. wada taka że niema portu
    > hdmi, więc będzie trzeba kombinować.

    Ale stick ma dwie zalety: ma hdmi czego łatwo nie wykombinujesz z
    tableta który nie ma i ma USB "normalne" czego czasem tez nie
    wykombinujesz (bo jajko nie ma sterownika etc). I dla wielu obecnośc
    Win10 jest jak magnes "bo chyba gierki pójda, k... nie? Ale jak to nie?".

    Natomiast ja wybrałem ani sticka ani tableta tylko chiński adroidbox z
    masą dziurek. Nie będzie wystarczał to się wyrzuci. 150zł to nie sa
    pieniądze niemożliwe do wydania raz na 2 lata. Ostatecznie wsadzi się
    tam linuxa i pójdzie na emeryture routować.