  • 11. Data: 2009-04-21 06:08:13
    Temat: Re: Minolta 5400HS z Sony A200 - działa ?
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    No to szkoda, bo tą Minoltę 5400HS można dostać za nie wielkie pieniadze, a
    tak jestem skazany na większy wydatek.
    Dzięki za wyjaśienia.
    Adam
    a...@i...pl

  • 12. Data: 2009-04-21 07:01:05
    Od: Marx <M...@n...com>

    Adam pisze:
    > zarówno auto i manual ? Zerkałem nawet na forum Alfaklub, ale tylko jedna nie
    > dokońca precyzjna informacja, że bardziej Manual, ale czy w trybie Auto ?
    Sa tam wszystkie informacje, leniuszku...
    Najtansza lampa do systemu Minolta/Sony
    http://klubkm.pl/forum/showthread.php?t=20336
    Przerobka starszych lamp
    http://klubkm.pl/forum/showthread.php?t=8406&highlig
    ht=przer%F3bka+lampy
    Reszte sam sobie znajdz w dedykowanym lampom blyskowym dziale
    http://klubkm.pl/forum/forumdisplay.php?f=64
    Marx

  • 13. Data: 2009-04-22 16:30:04
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Karas" <"faktornik"@vp.pl> napisał w wiadomości
    > prawdopodobnie mowa o tym:
    > http://www.voitzsch.net/index.php/en/flashconv-a-min
    olta-flash-converter

    > jeśli Kolega przeanalizuje i "rozgryzie" temat chętnie podłączyłbym się do
    > realizacji takiego rozwiązania.

    O własnie, gdzieś na forum http://www.sonyuserforum.de jeszcze było
    opisywane co i jak

    Ogólnie tu nie ma co rozgryzać, trzeba kupić procesorek aTiny13,
    zaprogramować softem z tej stronki (wcześniej go kompilujac do binarki za
    pomocą AVRstudio i WinAVR), potem zamontować w aparacie i działa...
    przynajmniej w teorii i po postach z forum.

    Ja się zatrzymałem w momencie jak w jednej ręce miałem procka, soft w
    pececie skompilowany, w drugiej łapie Sunpak i.... po stwierdzeniu że body
    mi własnie poszło to mi się już nie chce. Lampa poszła zaraz zza body,
    kupiłem Fuji S9600, wytargałem starą dobrą lampe z gorącą stopką i
    automatyką z Zenita (kurde, co zrobić z TTL'ką), dorobiłem izolację na
    stopkę bo było ponad 200 volt i hula :)

    Poczekam z zakupem lustra aż się producenci zdecydują na jakiś system aby po
    zmianie body za rok nie wymieniać wszystkiego. Zraziłem się strasznie, przez
    lamplę za prawie 1000zł którą sobie mogłem potem zupe mieszać.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2009-04-23 06:56:52
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Ja znalazłem inną stronę http://alfaklub.pl/str/index.php?
    option=com_content&task=view&id=237&Itemid=31
    co też dotyczy sprzętu sony, ale dzięki za linki
    Adam