  • 1. Data: 2009-04-20 16:31:41
    Temat: Olympus E-620 - cena, czy ich pogięło?
    Od: "Flimore" <k...@p...com>

    Mam pytanie, co uzasadnia cenę 3,5 tys. za E-620 z dwoma obiektywami.
    Za analogiczny zestaw (nie wiem czy te same obiektywy) ale E-520 trzeba dać
    tylko 1,85 tys. zł.
    3,5 tys. niedawno kosztował Nikon D90 z obiektywem do 105, czyli coś moim
    zdaniem o dwie klasy wyższe.

    Jest aż taki duży progres? Trochę większa rozdzielczość ale bez rewelacji,
    odchylany wizjer. Ale istotnych zmian nie widzę, a już nie za tą kasę.

    Tak na marginesie to się dowartościowuję, bo dwa miechy temu kupiłem E-520
    :)

    Robert

  • 2. Data: 2009-04-20 16:33:56
    Temat: Re: Olympus E-620 - cena, czy ich pogięło?
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Flimore pisze:
> [...]
    > tylko 1,85 tys. zł.
    > 3,5 tys. niedawno kosztował Nikon D90 z obiektywem do 105, czyli coś moim

    Bo niedawno wszedł na rynek i trzeba poczekać aż potanieje. Tak jest zresztą z każdą
    nowością
    Olympusa.

    --

    format

  • 3. Data: 2009-04-20 16:47:03
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Mam pytanie, co uzasadnia cenę 3,5 tys. za E-620 z dwoma obiektywami.
    > Za analogiczny zestaw (nie wiem czy te same obiektywy) ale E-520 trzeba
    dać
    > tylko 1,85 tys. zł.

    Ze sie tak wetne - gdzie mozna dostac E520 w double kicie za 1850,-?
    Znajomy szuka czegos w tych pieniadzach, i chyba tylko 420 sie lapie...

    > Jest aż taki duży progres? Trochę większa rozdzielczość ale bez
    rewelacji,
    > odchylany wizjer. Ale istotnych zmian nie widzę, a już nie za tą kasę.

    Po pierwsze - nowosc.
    Po drugie - spadek wartosci PLN.

    Poza tym (po trzecie) - kompaktowy korpusik 420 z dolozona
    stabilizacja i LV z ruchomym ekranikiem? I jednoczesnie
    nie wykastrowali niczego waznego? Gdzies musi byc haczyk... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 4. Data: 2009-04-20 16:58:51
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Flimore:

    > Mam pytanie, co uzasadnia cenę 3,5 tys. za E-620 z dwoma obiektywami.

    Bycie nowością.

    > Za analogiczny zestaw (nie wiem czy te same obiektywy) ale E-520 trzeba dać
    > tylko 1,85 tys. zł.

    Ale 520 nie ma ruchomego LCD i jest na rynku od roku.

    > 3,5 tys. niedawno kosztował Nikon D90 z obiektywem do 105, czyli coś moim
    > zdaniem o dwie klasy wyższe.

    Fajnie że niedawno, a sprawdziłeś ile teraz kosztuje? Około 4500 i szykuje
    się kolejna podwyżka o 10% żeby zrobić miejsce dla D5000.

    > Jest aż taki duży progres? Trochę większa rozdzielczość ale bez rewelacji,
    > odchylany wizjer. Ale istotnych zmian nie widzę, a już nie za tą kasę.

    Zmianą jest właśnie wizjer, LCD i trochę lepsza matryca.

  • 5. Data: 2009-04-20 17:56:43
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Zmianą jest właśnie wizjer, LCD i trochę lepsza matryca.

    oraz AF.

    --

    format

  • 6. Data: 2009-04-20 18:40:44
    Od: "Flimore" <k...@p...com>

    > Ze sie tak wetne - gdzie mozna dostac E520 w double kicie za 1850,-?
    > Znajomy szuka czegos w tych pieniadzach, i chyba tylko 420 sie lapie...

    > rewelacji,

    No ja kupowalem po 1850, ale rzeczywiście teraz jest 500 zeta drożej.
    No świat stanął na głowie, wszytko drożeje.

    Robert

  • 7. Data: 2009-04-20 18:41:59
    Od: "Flimore" <k...@p...com>

    > Bycie nowością.
    Rewelacja, już pędzę

    > Ale 520 nie ma ruchomego LCD i jest na rynku od roku.
    Staroć !!!

    > Fajnie że niedawno, a sprawdziłeś ile teraz kosztuje? Około 4500 i szykuje
    > się kolejna podwyżka o 10% żeby zrobić miejsce dla D5000.
    Wiem, serce mi ściska.

    > Zmianą jest właśnie wizjer, LCD i trochę lepsza matryca.
    Za 1300 złotych? No niewiele ....

  • 8. Data: 2009-04-20 19:54:22
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Flimore:

    > Rewelacja, już pędzę

    E-520 with ED 14-42mm f3.5/5.6 Zuiko Digital Zoom Lens Estimated Street
    Price: $699.99

    E-620 Body with ED 14-42mm f3.5/5.6 Zuiko Digital Zoom Lens Estimated Street
    Price: $799.99

    Masz jeszcze jakieś pytania?

  • 9. Data: 2009-04-20 21:30:12
    Od: mt <t...@i...pl>

    Flimore pisze:

    > No ja kupowalem po 1850, ale rzeczywiście teraz jest 500 zeta drożej.
    > No świat stanął na głowie, wszytko drożeje.

    ???
    Chociażby fotobasia - 1896 zł więc raczej aż tak nie zdrożało.

    --
    marcin

  • 10. Data: 2009-04-21 06:50:37
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Mateusz Ludwin napisał(a):

    > E-520 with ED 14-42mm f3.5/5.6 Zuiko Digital Zoom Lens Estimated Street
    > Price: $699.99

    http://www.torian.pl/show.php5?id=301

    1949 zł w chwili wysyłania tego listu.

    > E-620 Body with ED 14-42mm f3.5/5.6 Zuiko Digital Zoom Lens Estimated Street
    > Price: $799.99
    >
    > Masz jeszcze jakieś pytania?

    --
    Pozdrowienia