  • Data: 2018-06-20 14:16:35
    Temat: Re: Miotacz ognia Muska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pgdfsq$j9v$...@d...me...

    >Widzisz, Przemek robi jakąś nagonkę tu na Teslę...
    >Ciekawe jakie sa jego motywacje... short seller na giełdzie papierów?

    Ale jak widac - inne marki dorobily sie instrukcji.
    Ciekawe kto to czyta - bo tu gasic trzeba, a nie czytac :-)

    >Bo ciężko sobie wyjaśnić jego fascynacje jedną spaloną Teslą gdy
    >w między czasie prawie 300 tysięcy benzynowych samochodów spala
    >się rocznie w USA powodując tym około 480 śmiertelnych oparzeń:
    >https://www.nfpa.org/News-and-Research/Fire-statist
    ics-and-reports/Fire-statistics/Vehicle-fires/Vehicl
    e-fire-trends-and-patterns

    ile tych samochodow macie ? chyba nie wiecej niz 300 mln ... wiec
    wydaje mi sie, ze duzo plonie, bardzo duzo.
    Podpalenia ? Trawy za mało ?

    "Sytuacja w Paryzu wrocila do normy, teraz plonie tylko kilka
    samochodow kazdej nocy".

    Tak czy inaczej - nieprzyjemna sytuacja, gdy siedzisz w takim
    elekryku, on bucha plomieniami, a im bardziej go strazacy polewaja,
    tym bardziej bucha ...

    J.