    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Miotacz ognia Muska
    Date: Sat, 23 Jun 2018 08:35:00 -0500

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:pgibdu$vkm$1@node2.news.atman.pl...

    > Ty tak na poważnie?
    > Procent spalonych elektryków nie powinien być większy od
    > procenta spalonych benzyniaków czy dizli.

    No właśnie, i pokaż mi te swoje obliczenia procentów :-)

    > A ja myślę że przemilczasz koszt nabycia tego auta przed spaleniem.
    > Podobnie jak szanse ugaszenia benzyniaka czy dizla w porównaniu
    > do wynalazku Muska.

    Nic nie przemilczam - sądzę że jak się spali Jaguar za $100k to
    będzie tyle samo warty na szrocie co jak się spali Tesla za $100k.
    Podejrzewam wręcz, że wrak Tesli może być więcej warty, bo
    jest podobno kłopot ze znalezieniem paneli do tych aut i naprawy
    powypadkowe są opóźnione z braku części do napraw...
    Być może więc że spalona Tesla będzie kupiona przez blacharza
    za więcej szmalu niż spalony Jaguar, który nie ma parcia na części.