eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse › Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <1...@m...org> <1kkpeh16fgvb4$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <1...@m...org> <5a57217d$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 11 Jan 2018 21:43:31 +0100
    Message-ID: <d...@m...org>
    Lines: 28
    NNTP-Posting-Host: 83.31.147.139
    X-Trace: 1515703407 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15203 83.31.147.139:12568
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622417
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 11 Jan 2018 09:34:14 +0100, Trybun

    > Nie wiem jak u Mitsu, ale w niektórych elektrykach innych
    > firm można wymieniać pojedyncze ogniwa baterii.

    Ale koszty pewnie będą porażające.

    Tymczasem jutro oddaję "mewę". Przed chwilą udało mi się zajechać
    akumulatory praktycznie do zera. Co ciekawe jeżdżenie tylko w polu ECO nie
    zwiększyło wcale znacznie zasięgu, nadal przejechałem 60km, na koniec
    trochę mocniej dusząc -- bo ten "kop" elektrycznego silnika bez żadnej
    zwłoki, a jednocześnie w ciszy, frajdę mi daje niesamowitą. ;P

    Niemniej jednak to oznacza, że akumulatory się nadają na śmietnik. Nawet
    już nie będę podłączać watomierza żeby testować ile tam wchodzi. Auto by
    mnie zadowoliło, ale w takim stanie nie dam za nie więcej jak 5 tys. -- a
    za tyle pewnie nie będą chcieli sprzedać. :P

    Dlatego już zaklepałem do testów Outlandera Plug-in. To jest hybryda z
    możliwością podpięcia do gniazdka. Niby też ma na bateriach zasięg 50km, a
    do tego klasyczną wolnossącą benzynę -- fuj, dodatkowo uważam że hybrydy to
    ślepa uliczka. Ale te 50km na prądzie by mi wystarczyło nie pozbywając
    jednocześnie pełnej funkcjonalności w razie konieczności i mógłbym
    spokojnie wymienić klekota by w ponad 90% jeździć na prądzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: