eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse › Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <1...@m...org> <1kkpeh16fgvb4$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <1...@m...org> <5a57217d$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@m...org>
    <a...@g...com>
    Date: Fri, 12 Jan 2018 12:59:14 +0100
    Message-ID: <lnnal9yu6sa9$.dlg@myjk.org>
    Lines: 33
    NNTP-Posting-Host: 83.31.147.139
    X-Trace: 1515758349 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15197 83.31.147.139:12667
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622452
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 11 Jan 2018 13:23:28 -0800 (PST), Bolko

    > A temperatura powietrza nie miała tutaj wpływu?

    Mogła mieć, ale nie aż tak dramatyczny żeby w ECO ledwo dobić do 60km.
    Myślę, że jednak baterie zostały zajechane, bo ponoć jeździ takie auto w
    Łodzi (prywatny właściciel) i w obecnych warunkach przejeżdża 100-110 km.

    Oddałem auto. Szkoda, bo jazda mi się podobała pomimo ograniczeń. I tak
    sobie myślałem na poczatku, że ta dźwignia skrzyni biegów jak w klasycznym
    spalinowcu (P/R/N/D/B/C) jest bez sensu upierdliwa, przeszkadza głównie po
    środku (zamiast zrobić tam jakiś schowek) i w Tesli jest fajniej zrobiona
    "skrzynia" koło kierownicy jak w Mercu, ze zmianą trybów (poziom
    odzyskiwania energii) na ekranie jest lepsze, ale po chwili doceniłem
    wajchę którą można sobie zmieniać szybko tryby bez wlepiania się w ekran w
    czasie jazdy a w razie zapotrzebowania -- można wyrzucić na luz, włączyć
    lekkie hamowanie silnikiem albo mocne, względnie toczenie.

    Jazda w 95% na jednym pedale i natychmiastowa reakcja na gaz (brak
    konieczności redukowania biegu, czy czekania na zlikwidowanie turbodziury),
    jak dla mnie bajka. Jednak mogłoby być zdecydowanie więcej mocy pod pedałem
    do jazdy na trasie ;) -- mimo tego dzięki natychmiastowej reakcji na gaz
    nie było to aż tak odczuwalne.

    Wsiadłem do swojego trupka, przekręciłem kluczyk, rozległ się klekot,
    jałowy, nikomu niepotrzebny hałas... Jedyna zaleta z tego hałasu -- ciepła
    było pod dostatkiem nie to co w taczce na prąd. :P I jest znacznie głośniej
    w moim aucie przez silnik (przez grubsze opony pewnie też), nawet pomimo 3
    segmentów różnicy.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: