  • Data: 2010-08-12 20:46:45
    Temat: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co za g?upi pomys? z.eby naraz.ac' z.ycie robia;c dziwne rzeczy na których
    > sie; dodatkowo nie zna. Cz?owieku, zastanów sie;! Wytaczasz ponad tone;
    > z.elastwa na jezdnie; i zamierzasz powierzyc' sterowanie pre;dkos'cia;
    > jakiemus' szmelcowi skleconemu na kolanie??? Zamierzasz zabic' tylko
    > siebie czy jeszcze masz kogos' na oku, np z.one; i dziecko?
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > A. Grodecki

    Moze i masz racje.
    W zyciu jest tyle rzeczy o które sie boimy, ze az ... strach.
    Obawialbym sie, tego, ze urzadzenie przestawi przepustnice samoistnie,
    ale...
    Juz przeciez tempomaty z definicji bazuja na tym, ze pedal gazu juz nie jest
    sprzezony bezposrednio linka.
    W zasadzie Twoje obawy powinny sie tyczyc wszystkich samochodów z
    tempomatami.
    Skoro kolega montuje oryginalny uklad, który zostal przetestowany przez
    firme, która go produkuje,
    to w czym problem?
    Zawsze moze to wylaczyc.
    Wylacznik pewnie zostanie oryginalny.

    W maluchu to byla typowa przypadlosc, gdy gaz nie wracal na swoja pozycje
    spoczynkowa.
    No ja rozumiem, ze masa o 400 kg mniejsza, ale czy to bylo tragiczne?
    W koncu sa jeszcze hamulce.
    Mam nadzieje, ze kolega wczesniej nie kombinowal z ABSem :-)

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Lazar