  • Data: 2019-04-04 01:25:54
    Temat: Re: Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-04-03, ń <k...@t...sie> wrote:
    > Przypominasz mi urzędnika sądowego, który pismo dzieli na pół i pierwsza połowę
    wpina w jednym tomie akt, a drugą w osobnym kolejnym
    > tomie, bo wg instrukcji każdy tom ma mieć po 400 stron.
    > Lub ciekawy film na dwóch płytach.

    Jak jest ciekawy film, którego nalezy zrobić kopie to się go nagra na
    pojedynczym nośniku a nie dzieli. Ale są pewnie ludzie, ktorzy dla
    zaoszczędzenia pinsięciu groszy spędzą 3 dni kompresując 4h film żeby
    móc tam też jeszcze upchnąć 3 jpegi. To nie jest Drogi "ń" uniwersany
    modus operandi ani nawet lansowany model zachowań kompulsywnych.

    > Co kto lubi.

    Ee. Tu nie o gustach.

    > Gdyby dzielenie na "paczki" po 4,5 GB nie było upierdliwe, to ludzie
    > robiliby sobie np. po piętnaście partycji na dysku ;-) Z

    Wracasz z wakacji, chcesz zarchiwizować zdjęcia. Wchodzisz na swoj
    ulubiony dysk. Patrzysz, a tam katalog, nazywa się resztki-DVD-ń.
    Wrzucasz do niego zdjęcia, aż się zapełni. Zapełnił? No to następny. Nie
    zapełnił, zostawiasz niezapełniony - przeciez w przyszłym miesiącu są
    urodziny sołtysa gdzie robisz jako fotograf. Takie to kurna uperdliwe i
    skomplikowane? A teraz jeszcze wyobraź sobie te paczki po 25GB.

    --
    Marcin